ویرانه دل

*••*ღ♥ღسکو ت سا حل*••*ღ♥ღ

صفاي اشك وفاي غم

 

بد ترین دلتنگی دونیا این است که

جظوری کسی را بخواهی اما در کنارش نباشی

 

من ان ابرم که بارانش تو هستی

همان یوسف که کنعانش تو هستی

مسافر می شوم تا اخر عمر

دران راهی که پایانش تو هستی

موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم

موقعی که نگات کردم ترسیدم با هات حرف بزنم

موقعی که با هات حرف زدم ترسیدم نازت کنم

موقعی که نازت کردم ترسیدم که عاشقت بشم

حالا که عاشقت شدم می ترسم که از دستت بدم

 

 


نظرات شما عزیزان:

جمع دانشجویی
ساعت14:33---27 مرداد 1391
سلام دوست عزیز،شما هم با ما حق را فریاد بزنید

به وبلاک ما بیاید و مطلب(لقمه حاضری که در گلویی خادم گیر کرد) را بخوانید و اگر مایل بودید
مطلب رو در وبتون بذارید

وظیفه ما دفاع از حق است

بخاطر ایران سربلند فریاد بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,ساعت12:13توسط خالق(مهران) | |